cruelty free banner homepage cruelty free brand cube

Η Garnier είναι και επισήμως cruelty free!

  

Είναι γεγονός: η βιομηχανία της ομορφιάς αλλάζει. Δεν είναι μόνο οι καινοτομίες στις οποίες εστιάζει αλλά πλέον έχει στρέψει το ενδιαφέρον και τις δράσεις της στη μεγάλη εικόνα – και αυτή δεν είναι άλλη από το μέλλον του πλανήτη. Συνειδητοποιώντας πως τα περιθώρια να αναστραφούν οι δυσοίωνες προβλέψεις έχουν στενέψει ασφυκτικά, το beauty industry αναθεωρεί τις πρακτικές της και υιοθετεί νέους τρόπους ώστε η ομορφιά να συμβάλλει με τον τρόπο της στην βιωσιμότητα του πλανήτη αλλά και σε έναν πιο ηθικό τρόπο ζωής, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την κατάργηση των δοκιμών σε ζώα  στα καλλυντικά προϊόντα.

Η Garnier από την αρχή αφουγκράζεται και πρωτοστατεί στις εξελίξεις, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον της για όσα συμβαίνουν γύρω μας. Μετά την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας Green Beauty που επικεντρώνεται σφαιρικά στη βιωσιμότητα το 2020, το 2021 ήρθε άλλο ένα συναρπαστικό νέο για την Garnier: πήρε την πολυπόθητη πιστοποίηση Cruelty Free International στο πλαίσιο του Leaping Bunny Programme, την επίσημη πιστοποίηση ότι δεν κάνει πειράματα σε ζώα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της, την οποία πλέον φέρει περήφανα στις συσκευασίες της!

Το Leaping Bunny Programme του Cruelty Free International είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο πρότυπο για τα καλλυντικά, τα προϊόντα περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης και η πιστοποίησή του αποτελεί «εγγύηση» για κάθε καταναλωτή που επιλέγει συνειδητά cruelty free προϊόντα. Μάλιστα είναι γνωστό πως οι διαδικασίες για να δοθεί η συγκεκριμένη πιστοποίηση είναι εξαιρετικά αυστηρές: για να την «κατακτήσει», η Garnier έπρεπε να εξασφαλίσει πως οι πάνω από 500 προμηθευτές της, από τους οποίους προμηθεύεται πάνω από 3.000 συστατικά από όλο τον κόσμο για τις συνθέσεις της, δεν κάνουν πειράματα σε ζώα. Για πολλούς μήνες η Garnier και ο οργανισμός Cruelty Free International συνεργάστηκαν για να συγκεντρώσουν αυτά τα στοιχεία και να εξασφαλίσουν ότι κάθε προϊόν της παγκόσμιας γκάμας της Garnier έχει τις προδιαγραφές να φέρει το αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο logo του Cruelty Free International Leaping Bunny Programme. Έτσι, οι πελάτες της μπορούν πλέον να αγοράζουν τα προϊόντα Garnier με απόλυτη εμπιστοσύνη, γνωρίζοντας πως πληρούν τα πολύ αυστηρά κριτήρια του Leaping Bunny.

«Αυτή η πιστοποίηση είναι ένα αληθινό ορόσημο για τη μάρκα. Χρειάστηκαν πολλοί μήνες ώστε η Garnier να ελέγξει επισταμένα κάθε προμηθευτή και προέλευση, ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για τα αποτελέσματα», δήλωσε η Michelle Thew, Cruelty Free International CEO.

H έγκριση Leaping Bunny είναι η μοναδική διεθνής πιστοποίηση που απαιτεί την εφαρμογή ενός συστήματος παρακολούθησης όλων των προμηθευτών από την εταιρεία, τον έλεγχο της αλυσίδας εφοδιασμού για δοκιμές σε ζώα (μέχρι και το επίπεδο του παραγωγού των συστατικών), την τήρηση μιας πολιτικής σταθερής ημερομηνίας κατάργησης των δοκιμών σε ζώα, και την αποδοχή διαδοχικών ανεξάρτητων ελέγχων για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με όλα αυτά τα ζητούμενα.  Όπως εξηγεί ο Adrien Koskas, Garnier Global Brand President, “Η Garnier είναι εναντίον της δοκιμής σε ζώα από το 1989. Η επίσημη έγκριση από το Cruelty Free International και το πρόγραμμα Leaping Bunny, είναι ένα ορόσημο και ήταν πάντοτε σημαντικό κομμάτι της Green Beauty αποστολής μας. Σήμερα η Garnier κάνει ένα ακόμα Πράσινο βήμα προς το να γίνει ένα πραγματικά αφοσιωμένο, αληθινά βιώσιμο, «διάφανο» brand που προσφέρει σε όλους Green Beauty”.