CAN BEAUTY GO GREEN?

Επόμενος σταθμός στη στρατηγική Green Beauty της Garnier είναι μια σειρά εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα δώσει στους καταναλωτές πρόσβαση σε εμπεριστατωμένες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές. Αυτό είναι το πρώτο βήμα μιας νέας δέσμευσης, που στόχο έχει, μέχρι το 2025, να δώσει σε εκατομμύρια ανθρώπους το κίνητρο και τη δύναμη να ζουν με περισσότερο σεβασμό προς τον πλανήτη.

Μπορεί η ομορφιά να γίνει βιώσιμη?
Κάνοντας το Green Beauty πραγματικότητα, η Garnier δεσμεύεται να φέρει 250 εκατομμύρια ανθρώπους πιο κοντά σε έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Με εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε παραγωγή του National Geographic CreativeWorks, θα δώσουμε στους καταναλωτές πρόσβαση σε εμπεριστατωμένες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές από ειδικούς για να εμπνεύσουμε την αλλαγή σε μικρές καθημερινές συνήθειες που θα κάνουν όμως την διαφορά!

Η νέα αυτή δέσμευση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά φιλόδοξων στόχων για το 2025, που έχουν τεθεί για να μειωθεί ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος ολόκληρης της αλυσίδας αξίας της μάρκας. Συνεχίζοντας τον βιώσιμο μετασχηματισμό μας, δεσμευόμαστε να παρέχουμε σε εκατομμύρια ανθρώπους εξειδικευμένες, εφαρμόσιμες συμβουλές για να μάθουν πώς μπορούν κι εκείνοι να αναλάβουν δράση. Συνεργαστήκαμε με την National Geographic Creative Works για να μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες στους καταναλωτές. Η σειρά εκπαιδευτικού περιεχομένου, εμπνευσμένη από το έργο των εξερευνητών του National Geographic, διερευνά όλες τις μικρές, καθημερινές αλλαγές που μπορούν κάνουν τη διαφορά και απαντά στο καίριο ερώτημα – Μπορεί η Ομορφιά να Γίνει Βιώσιμη;
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ADRIEN KOSKAS

«Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της στρατηγικής Green Beauty, η Garnier θέλει να μοιραστεί όλη τη γνώση της με τους καταναλωτές. Η βιωσιμότητα μπορεί να φοβίζει, γι’ αυτό και στόχος μας είναι να την κάνουμε πραγματικά προσβάσιμη – το καταφέρνουμε αυτό με τα προϊόντα  που λανσάρουμε, από το στερεό σαμπουάν με τεχνολογία για γρήγορο ξέβγαλμα, τις οικολογικές συσκευασίες με ενσωματωμένο χαρτόνι στα σωληνάρια και τα επαναγεμιζόμενα προϊόντα - θέλουμε όμως να κάνουμε ένα βήμα ακόμα πιο πέρα. Μέσα από το έργο του National Geographic CreativeWorks, οι καταναλωτές θα μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε καταξιωμένους ειδικούς που, με τις συμβουλές τους, θα τους βοηθήσουν να ζουν την κάθε μέρα με περισσότερο σεβασμό προς το περιβάλλον.»

Adrien Koskas, Πρόεδρος της Garnier

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στην Garnier, έχουμε δεσμευτεί να βελτιώσουμε το περιβαλλοντικό και κοινωνικό προφίλ των προϊόντων μας και να ενδυναμώσουμε τους καταναλωτές μας δίνοντάς τους τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές. Γι' αυτό, αναπτύξαμε ένα νέο σύστημα επισήμανσης που παρέχει πλήρη και διαφανή ενημέρωση για τον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο των προϊόντων μας, με σαφή και συγκριτικό τρόπο.

Μάθετε περισσότερα

PIL Section