Στόχος μας είναι να προσφέρουμε  έξυπνα προϊόντα, δηλαδή απλά και πολύ χρηστικά, πάντα με άριστη σχέση αξίας / τιμής. Ποιος ο λόγος να ξοδεύουμε περισσότερο; 

Καινοτομία Garnier σημαίνει πρωτοφανή, δημιουργικά, πρωτότυπα προϊόντα, που μερικές φορές αναδύονται από τη μελέτη των τάσεων σε άλλες περιοχές του κόσμου, όπως οι κρέμες ΒΒ, το optical blur ή ακόμα και οι εκπληκτικές υφές των κρεμών Moisture Match.

Πρωτοπόρος στις βαφές μαλλιών στο σπίτι από τη δεκαετία του 1960 με τη μάρκα Belle Color, που παραμένει πολύ δημοφιλής στο Γαλλικό γυναικείο πληθυσμό, η Garnier δεν σταμάτησε ποτέ να καινοτομεί και έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο με τα Nutrisse και Color Naturals, δύο κορυφαία brands σε ανερχόμενες αγορές. Από το 2012, η Garnier έχει εγκαινιάσει μία νέα εποχή μόνιμων βαφών με την Olia.

Η μάρκα ανέπτυξε ισχυρές σχέσεις με τους καταναλωτές στο τομέα της περιποίησης μαλλιών, κυρίως τη δεκαετία του 1980 με το Ultra Doux, που ενσαρκώνει την απαλή και φυσική περιποίηση για αρκετές γενιές καταναλωτών, και στη συνέχεια, τη δεκαετία του 1990 με το Fructis.

 

Ειδικός στην επιδερμίδα, η Garnier διαθέτει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, από κρέμες περιποίησης προσώπου μέχρι αντηλιακά κάποια από τα οποία έχουν γίνει must: Ambre Solaire – ιστορική μάρκα προστασίας και αισθησιασμού, Garnier Body… ή η αναντικατάστατη Κρέμα BB της Garnier.